Studiekørekort

15. maj 2024, kl. 10:00

10. juni 2024, kl. 23:45

OBS

Du skal være studie/øvelokale medlem for at deltage i studiekørekort.
Du skal medbringe din computer på dagen.

- MAC-brugere skal downloade og installere driveren til lydkortet på forhånd. Brug dette link: (link til driver)
- Hvis du har en nyere mac fra 2021 og frem, kan du se denne video for hjælp til installation af driveren (Installationsvideo)
- PC-brugere kan bruge studie 1 og 2. Her kan du tilslutte din PC til et Focusrite Scarlett lydkort via USB-C.

STUDIEREGLER

Det er vigtigt, at du læser og forstår studiereglerne:
Hvis disse regler ikke overholdes, kan kørekortet inddrages.

- Der skal ryddes op efter hver session.
- Ikke-opryddet tilstand eller beskadiget gear skal indberettes via indberetningsskemaet (QR-kode findes i depot og studier). Hvis man ikke indberetter, er man ansvarlig for rod eller beskadiget gear.
- Som kørekortholder er man ansvarlig for sine gæsters opførsel.
- Hvis man ikke kan få gearet til at virke, skal man kontakte Morten eller deltage i et studiekørekort.
- Man må aldrig pille ved kablerne bag studieborderne.
- Man må ikke låne sin kode til nøgleskabet ud. Hvis man alligevel låner den ud og der er rod eller beskadiget gear, er man ansvarlig.
- Studiegear og mikrofoner må aldrig fjernes fra studierne eller depot til brug i andre lokaler.

DISCORD

Bliv medlem af musikbunkerens studiegruppe her:

Tilmelding er ikke åbnet endnu.